Loading...

Promotie

Pre-Store Promotion

Pre-Store promotion heeft twee belangrijke doelen: het richt zich op de retailmarkt (B2B) en de consumentenmarkt (B2C).

B2B Doelstelling

De eerste doelstelling van Pre-Store promotion is gericht op de beslissers in de markt, de B2B groep. Het is van essentieel belang om deze groep te overtuigen om uw producten toe te voegen aan hun schapruimte. ACG Consultancy verzorgt voor u de contracten met toekomstige B2B afnemers die interesse hebben om uw producten in hun schapruimte te plaatsen en te verkopen.

Eenmaal de contracten zijn afgesloten, is het cruciaal om uw B2B afnemers In-Store promotion aan te bieden. Dit stelt hen in staat om de verkoop van uw producten te maximaliseren in fysieke winkels en afhaalmagazijnen, waar ruime In-Store promotion locaties beschikbaar zijn en goed zichtbaar zijn voor grote aantallen bezoekers. ACG Consultancy contracteert deze In-Store promotion locaties voor u en maakt deze promotion locaties rendabel voor uw producten.

Post-Store Promotion

De tweede doelstelling is Post-Store promotion, volledig gericht op de B2C markt. Dit omvat bijvoorbeeld een end-user website en een end-user telefoon- of e-mailbox. Het doel van Post-Store promotion is om herhaalaankopen door consumenten te stimuleren. Herhaalaankopen zijn cruciaal voor een continue stabiele omzet. Een eenmalige aankoop maakt niemand wijzer. Echter, regelmatige aankopen van uw producten maken uw producten interessant voor de retailer om de verkoop ervan voort te zetten en zo uw omzet te stabiliseren.

Contact

Neem contact op over Promorie .